Erhverv
Til dig / jer der ønsker:
- inspiration
- ny viden
- udvikling
- få løst konkret arbejdsmiljøopgaver
Dine / jeres ønsker, behov og situation er i fokus
Fuld tilfredshed eller pengene tilbage!
Jeg giver en garanti for, at mine ydelser giver den ændring eller værdi, som vi har aftalt.
Hvem benytter mine ydelser?
- Små og mellemstore virksomheder
- Uddannelsesinstitutioner
- Foreninger ol.
Jeg tilbyder:
Tre pakker + det løse:
- Trivsel og Stress pakken , tager hånd om det psykiske arbejdsmiljø
- APV pakken , også kaldet Lovpakken, jeg klare jeres lovpligtige formelle arbejdsmiljøopgaver
- AMO pakken , giver jeres arbejdsmiljøorganisation værdi
- Det løse , div. arbejdsmiljøopgaver, se mere nedenfor
Mine spidskompetencer
- Arbejde med trivsel, samarbejde og udvikling
- Forebyggelse og håndtering af stress
- Opfylde Arbejdsmiljølovens formelle krav altså lave en brugbar og værdiskabende APV, gennemføre den årlige arbejdsmiljødrøftelse osv. Jeg står for processer og dokumentation. Jeg bidrager med viden.
- Opbygge / udvikle og effektiviserer AMO, arbejdsmiljøorganisationen
Læs mere nedenfor
Trivsel og Stress pakken
Til dig som virksomhed, der ønsker at være proaktiv ift. medarbejdernes trivsel og arbejdsevne.
OG
Til dig som virksomhed, der har brug for at handle aktivt, for at sikre at medarbejderne fremadrettet er fuldt arbejdsdygtige, samarbejdende, innovative osv.
Forebyggelse er bedre en helbredelse, men her kan du få begge dele!
Alle niveauer:
– skabe og fastholde en sund og robust kultur
– forebygge, fx inden for større organisationer ændring
– rette op fx efter længere tids belastning
– reparere hvis det er gået galt
Et sundt og robust arbejdsmiljø er en FÆLLES SAG.
Læs mere om stress, klik HER
Pakke sammensat efter jeres behov.
Sammen skaber vi præcist den pakke som opfylder jeres unikke behov.
Lige fra kortlægning til planlægning over til eksekvering og implementering.
Pris udarbejdes individuelt efter sammensætningen af aftalen.
APV pakken
Opfyldelse af Arbejdsmiljølovens formelle krav gennem Lovpakken
Til dig der ønsker en lettelse og / eller forbedring af jeres APV, årlige
arbejdsmiljødrøftelse mm
Arbejdsmiljøloven stiller nogle formelle krav til virksomheder med ansatte.
Mange oplever disse krav som tids- og energirøvende og har meget ved at se værdien i arbejdet.
Vi har udviklet et koncept, som sikkert:
- processor og resultat giver værdi for medarbejdere og virksomheder
- dokumentationshåndtag til Arbejdstilsynets krav
- der er overblik
- det evt. efterfølende arbejde er lige til at gå til
- på din virksomhed lever op til lovgivningen
Konceptet hedder Transparent + . Det er en abonnementsordning, som løber over tre år.
Transperant + indeholder:
- Arbejdspladsvurdering (APV) inkl. en vurdering af arbejdsbetinget sygefravær
- Den årlige arbejdsmiljødrøftelse
- Sikring af inddragelse af medarbejdere
- Inddragelse af ulykker og andre arbejdsmiljømarkører
- Kompetanceplaner for de arbejdsmiljøansvarlige
Jeg står for alle processorer og dokumentation, som jeg garanterer, lever op til arbejdstilsynets krav. Jeg bidrager med konkret viden om jeres arbejdsplads.
Du kan læse mere på Transperant +
Priserne starter fra 4950,00 kr. årligt
AMO-pakken
Få fuld værdi ud af jeres arbejdsmiljøorganisation
Det Løse
Arbejdsmiljøarbejdet skal give mening og værdi!
Arbejdsmiljøorganisationen (AMO) er et lovkrav, når man har 10 ansatte eller mere. Der er krav til valg af arbejdsmiljørepræsentanter (AMR).
Med AMO-pakken får I en velsmurt arbejdsmiljøorganisation, som bidrager aktivt og værdiskabende til virksomheden.
Herunder:
- Udvikling af arbejdsmiljøorganisationen
- Fælles fodslaw gennem fælles målsætning
- Ambitiøse og deltagende arbejdsmiljørepræsentanten
- Veluddannede arbejdsmiljøgrupper
Priseksempel:
For en virksomhed med 15 ansatte: fra 15.000 kr. (ex moms og transport)
Her får I:
- Klargøring til besøg af Arbejdstilsynet – til jer som ønsker en grøn smiley
- Rådgivning om en aktuel situation / problemstilling fx mobning
- Temadag om et aktuelt arbejdsmiljøemne – få fælles viden og afsæt
- Oplæg / foredrag på et personalemøde
fx om pausekultur, introduktion og inklusion af den nye medarbejder - Undervisning i arbejdsmiljøemner