Erhverv

En virksomhed skal give overskud – ellers er der ingen virksomhed!

Jeg er for dig, virksomhedsejer, som ønsker at gøre en “skal-opgave” – ​​jeres arbejdsmiljøarbejde – til en profitabel forretning, til glæde for dine kunder, dine medarbejdere og dig selv.  

Min ekspertise ligger inden for:

  • at styrke samarbejdet i virksomheden
  • gøre dine medarbejdere mere effektiv
  • forebyg sygefravær
  • fastholdelse af værdifulde medarbejdere
  • forebygge og håndtere arbejdsbetingede overbelastninger
  • holdbare tilbagevendingsplaner for langtidssygemeldte
  • udvikling af arbejdet og samarbejdet i samarbejds- og arbejdsmiljøorganisationer
  • rådgivning omkring løsning af arbejdsmiljøproblemer indenfor det psykosociale felt
  • screening af virksomheden ift. efterelse af Arbejdstilsynets krav
  • Arbejdsmiljølovgivning

Dine ønsker, behov og placering er i fokus

Fuld tilfredshed!
Jeg garanterer, at hvis jeg følger min rådgivning, vil jeg opleve og positiv ændring eller værdiskabelse.

Jeg tilbyder:

Til faste koncepter + det løse:

  • Trivsel og Stress pakken , tager hånd om det psykiske arbejdsmiljø
  • AMO pakken , sikre ved jeres arbejdsmiljøorganisation og arbejdsmiljøarbejde giver værdi
  • Det løse, fx ledercoaching, Kick of møder med oplæg mm, se nedenfor 

 

Jeg arbejder gennem:                                Hvem er mine kunder?                    

Rådgivning                                                            Mindre virksomheder
Coaching                                                                Uddannelsesinstitutioner
Undervisning                                                        Foreninger ol.
Foredrag og oplæg
Facilitering
Behandler                                                                                                                                             

Mine spidskompetencer

  • Arbejde med trivsel, samarbejde og udvikling
  • Løse problemstillinger i det psykosociale arbejdsmiljø
  • Forebyggelse og håndtering af stress
  • Opbygge / udvikle og effektiviserer AMO, arbejdsmiljøorganisationen
  • Screene en virksomhed – lever I op til Arbejdsmiljøtilsynets krav? og hvor kan du hente mest værdi?

Læs mere nedenfor

Rikke - ansigt fra siden

Trivsel og Stress pakken

Til dig som virksomhed, der ønsker at være proaktiv ift. medarbejdernes trivsel og arbejdsevne.

OG

Til dig som virksomhed, der har brug for at handle aktivt, for at sikre at medarbejderne fremadrettet er fuldt arbejdsdygtige, samarbejdende, innovative osv.

Forebyggelse er bedre en helbredelse, men her kan du få begge dele!

Alle niveauer:
– skabe og fastholde en sund og robust kultur
– forebygge, fx inden for større organisationer ændring
– rette op fx efter længere tids belastning
– reparere hvis det er gået galt

Et sundt og robust arbejdsmiljø er en FÆLLES SAG.

 Læs mere om stress, klik   HER

Pakke sammensat efter jeres behov.

Sammen skaber vi præcist den pakke som opfylder jeres unikke behov. 

Lige fra kortlægning til planlægning over til eksekvering og implementering.

Pris udarbejdes individuelt efter sammensætningen af ​​aftalen.  

 

AMO konceptet

Få fuld værdi ud af jeres arbejdsmiljøorganisation                   

Arbejdsmiljøorganisationen (AMO) er et lovkrav, når man har 10 ansatte eller mere.
Der er krav til valg af arbejdsmiljørepræsentanter (AMR).

Læs mere på www.at.dk

Med AMO-pakken får du:

  • en velsmurt arbejdsmiljøorganisation, som bidrager aktivt og værdiskabende til virksomheden
  • fælles fodslag gennem fælles målsætning
  • deltagende arbejdsmiljørepræsentanter, der ved hvad opgaven går ud på, hvad der forventes af dem og hvad de skal bidrage med
  • lederrepræsentanter der samarbejder og inddrager arbejdsmiljørepræsentanten, således arbejdsmiljøet udvikles og det høje niveau fastholdes

Priseksempel:

For en virksomhed med 15 ansatte: fra 15.000 kr. (ex moms og transport)

Arbejdsmiljøarbejdet skal give mening og værdi!

 

 

 

Rikke i halv profil

Det løse:

Med min ekspertise inden for det psykosociale arbejdsmiljø og organisationsudvikling, kan jeg løfte din virksomhed til et niveau, hvor du vil opleve på indsatsen ikke kan blive økonomisk rentabel, men hvor du kan fortælle om bæredygtighed og robusthed ift. medarbejderne og organisationen.

Du og dine medarbejdere vil opleve en højere grad af arbejdsglæde og stolthed.

Og som du ved, er stolte medarbejdere en god reklame.

Jeg arbejder primært gennem rådgivning på alle niveauer:
– organisation
– grupper
– teams
– og 1: 1

Jeg er også igangsætter gennem fælles introduktion, viden og afsæt.

Sti med græs og sne

Arbejdsmiljøarbejdet skal give mening og værdi!

Arbejdsmiljøorganisationen (AMO) er et lovkrav, når man har 10 ansatte eller mere. Der er krav til valg af arbejdsmiljørepræsentanter (AMR).

Læs mere på www.at.dk

Med AMO-pakken får I en velsmurt arbejdsmiljøorganisation, som bidrager aktivt og værdiskabende til virksomheden.

Herunder:  

  • Udvikling af arbejdsmiljøorganisationen
  • Fælles fodslaw gennem fælles målsætning 
  • Ambitiøse og deltagende arbejdsmiljørepræsentanten
  • Veluddannede arbejdsmiljøgrupper 

Priseksempel:

For en virksomhed med 15 ansatte:      fra 15.000 kr. (ex moms og transport)